Zgłaszanie pracowników z kontaktu z osobą z pozytywnym wynikiem COVID-19

Szanowni Państwo, 
uprzejmie informuję, że zgłoszenia pracowników UJ CM mających kontakt z osobą z pozytywnym wynikiem COVID-19  odbywa się zgodnie z procedurą opisaną w Komunikacie Nr 30 Prorektora ds. Collegium Medicum z dnia 22 listopada 2021 roku.
Przypominam, że obowiązek  informacyjny względem przełożonego leży po stronie pracownika, następie kierownik jednostki po ustaleniu i analizie  kiedy i z kim zakażony pracownik miał kontakt w ciągu ostatnich 7 dni – przesyła po uzgodnieniu  z Inspektoratem BHP – listę pracowników  „z kontaktu” w formacie tabeli  WZÓR SANEPID na adres mailowy: covidcm@cm-uj.krakow.pl
Upoważniony pracownik DSO otrzymane informacje uzupełnia o dane osobowe zgłaszanych pracowników (pesel, adres) oraz w imieniu pracodawcy przesyła do Sanepidu.
W przypadku zakażenia dotyczącego studentów lub doktorantów zgłoszenia winny być dokonywane za pośrednictwem pracowników wskazanych w ww. Komunikacie.
Definicja „bliskiego kontaktu” dostępna na stronie: gov.pl

Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Rzeszut-Tułacz
kierownik DSO CM

 


Powrót